ma tean, et neid ei pruugi olla üldsegi huvitav lugeda (välja arvatud mul, kes ma selle kaudu oma nina teiste ellu topin), kuid mulle meeldib neid väga, kohe väga-väga täita.
---------------------------------------------------------------------------------
MA TAHAN: et mul oleks rohkem ideid, kuidas oma mõtteid kokku kirjutada.
MUL ON: palju seelikuid.
MA SOOVIN: et kõigil oleks keegi, kes neid armastaks.
MA VIHKAN: ükskõiksust.
MA IGATSEN: minemist paikadesse, kus mul on hea olnud.
MA KAHETSEN: et ma olen nii vähe vaeva näinud.
MA ARMASTAN: teatrit ja inimesi.
MA OLEN ALATI: unistanud.
MA EI OLE: kunagi suitsetanud.
MA TANTSIN: tuttavate lugude järgi.
MA LAULAN: koristades ja selleks, et nuttu eemale peletada.
MA NUTAN: piisavalt.
MA KAOTAN: pidevalt oma prillid ära.
MA TEKITAN SEGADUST: oma garderoobis.
MA PEAKS ÕPPIMA: kõike ja kohe.

Kommentaarid