isetegemine.

 
Äksi rahvarõivad: Filateelia.ee

Lugesin äsja Toidutare leheküljel
Vesta Reesti sissekannet toitude isetegemisest. Mulle väga meeldib ja minu meelest on oluline, et keegi mõtleb traditsioonide hoidmisest sellisel moel. Ja miks mitte mõelda laiemalt! Asi ei ole ainult moes, et joonistame triibumustri ka prügikastile, vaid selles, et me tahame midagi talletada ja mis kõige tähtsam, edasi (k)anda. Teha samamoodi nagu on teinud meie esivanemad, samas pannes sellesse tükikest iseendast. Aru saada, et õpetused, millesse meid on pühendatud, on omamoodi saladused. Ja samas teada, et need väiksed saladused on osa meie minevikust, mis peegelduvad tulevikus. Sama asi on rahvariiete kandmisega. Selle mõte peaks olema päritolu väljendamises, seega ei saa ma aru inimestest, kes valivad ühe või teise komplekti puhtalt meeldivuse pärast. Viimase aja moevidinad on küll väga vahvad (näiteks ketsid), aga kui mul puudub side nendele trükitud mustriga, siis ma ei näe põhjust nende soetamiseks ainult moe pärast. Ühesõnaga, hoidkem traditsioone, kuid mitte moe vaid selles peituva mõtte pärast. Traditsioonid on suur osa meie päristeadmistest.

Kommentaarid

  1. katsetan uusi värvilahendusi:D

    VastaKustuta
  2. ja ma olen nõus sellega, et mingit muistset mustrit kandes peaks olema ka endal side selle esme või loo või mustriga. tundub ausam ennisaegsete tegijate suhtes.

    VastaKustuta

Postita kommentaar