imeline!


Ma ei tea, kas ma olen sellest ka varem kirjutanud, aga igatahes mõtlen sellele igal aastal.
Nimelt, kui ilusad-ilusad päikesekiired paistavad tungivalt ja valgustavalt tuppa, ilma et ma ise õue vaataks, on ju täitsa kevade tunne! Kui ma ei teaks, et akna taga laiuvad lumekuhjad, siis usuks, et kevad ongi siin. Aga ma luban seda endale, sest nii ilus on olla ju, kui mõtled, et varsti ongi käes see aeg, kui kurguni riidesse ei pea nööpima ja villaseid sokke saabastesse mahutama.

Päike, palun, paista pikalt!

Kommentaarid

  1. Praegu piilub ta tasakesi. Astub, ehmatab ja võtab sammu tagasi. Varsti näed teda aga väljadel kepslemas ja uljalt üle pääsenud veesulina hüppeid tegemas. Varsti on ta päriselt kohal. Kevad on kohal.

    Igatsen Sind kallis sõber! Ja ootan külla - päikesepaistes tundub, et kevad on asunud just minu elutuppa sooja ootama. Tule vaatama!

    VastaKustuta

Postita kommentaar