planeeritud.

Kaks viimast paeva on mu reisil olnud sellised, mida ei oleks osanud ette kujutadagi. Nimelt on Santa Fe`s minu eest kogu paevaprogramm paika pandud. Koik algas sellega, et puhapaeval valmistati Luciana peres suur pidusook, sest mingil kombel oli nendeni joudnud teave, et ma jouan siia linna paev planeeritust varem. Keda aga bussijaamas polnud, olin mina. Seeparast ei saanud ma kohe aru ka sellest, miks jarsku tulid minu postkasti kirjad teemal "Laura, kus sa oled?" ja "Oleme mures!".

Luciana ja mina
Olen reisil oobinud mitmete soprade juures, kuid alles nuud jouan nendest kahe pereni. See on meeldiv vaheldus, sest ammu pole keegi mind oodanud lounasook laual ning enamus perest ulesrivistatud. Ja kuigi uldiselt ma ei armasta vaga suuri plaane rannates, siis hetkel on taitsa tore orienteeruda kellegi teise taktis. See on tahendanud minu jaoks hulgaliselt vaatamisvaarsuste kulastamist, soovituslikku nimekirja kaasapanduna Ramirolt ja Eugenialt Buenos Airesest, mitmete tuttavate inimeste nagemist ning moningaid valjasoite.

Santa Fe sadam
Costanera Santa Fe´s


Suurim plaan algas siis, kui Luciana otsustas mind eile viia santafesinolaste tantsuinstituuti, mida juhivad Hugo ja Betty, keda tunnen tanu oma toole. Nende jaoks oli minu ilmumine suur ullatus, mistottu kohandati kahe paeva tegevused minu jargi. Naiteks onnestus mul tanu sellele kaia tana Hugo ja Lucianaga Paranás, kus on lummavalt ilus park voi eile kasta jalad jokke ning kulastada uhte Hugo jaoks olulist kirikut, kus toimuvad nende folkloorifestivali raames alati missad.

Paraná
Paraná
Santa Fe
Santa Fe
Intensiivne paevakava viis mind tana ka Daiana ja Stefiga kohalikku teatrisse, kus uliaktiivne naisterahvas end vabatahtlikult giidiks pakkus ning pika seletamise jooksul mitu korda mind Lauriks ja Lauritaks kutsudes paris, kas ma ehk ei taha midagi veel kusida. Daia ja Stefiga kohtusin ma aga enne nende ettevalmistatud ekskursiooni taaskord tantsuinstituudis, kus sain jalgida tangoproovi.

Stefi ja Daianaga
Santa Fe Linnateater vaadatuna valitsuse toolidelt


Kahe paeva jooksul on onnestunud mul maitsta ka kohalikku jaatist, mis toepoolest on vaga hea, Luciana ema valmistatud milanesat ning suua nii Luciana kui Daiana pere uhte lemmikut - pitsat.


Hugo jaatisejarjekorras

Kommentaarid