vahepala.

Valmistusin täna tegema rahaülekannet pangas. Sisestan ilusti kasutajanime ja salasõna ning järsku lööb ette kirje, et olen juba viis korda sisestanud parooli valesti, mistõttu pank on blokeerinud mu konto. No mis siis ikka, eks tuleb panka helistada ja uurida, milles asi. Sõbralik töötaja teiselpool toru seletab, et tõenäoliselt olen mingi pikema perioodi jooksul oma viis vale sisestust teinud ning kahjuks ei saa ta mind rohkem aidata kuna pole mul ju teleteenustelepingut. Pole muud varianti, kui seada sammud panka, sest raha peab liikuma minu kontolt kindlasti täna edasi. 
Pangas ootan tükk aega viisakalt oma järjekorda ning kui mind kutsutakse, seletan eeskujulikult oma probleemi ära. Taaskord viks teenindaja askeldab veidi arvutis ning teatab seejärel, et tema nähtu põhjal on minu konto täiesti ligipääsuga. No mis sa, vana pea, teed! Järelikult sai blokeeritud kellegi võõra konto, kelle kasutajanime enda oma pähe olen tõenäoliselt juba mitmeid kordi sisestanud!


Kommentaarid