otsused.

Aasta lõpp ja uue algus on see aeg, kui enim inimesi vist võtab vastu otsuseid muudatuste kohta. Minu otsustamine käib iga natukese aja tagant. Enamasti on see seotud puhkehetkedega, mil on aega ümbritsevale rohkem tähelepanu pöörata. Samal ajal kipuvad siia tekkima ka postitused.
Tegelikult on "otsustama" isegi palju öeldud. Erinevalt inimestest, kes ei tea, mida nad teha tahavad, on mul mõtteis kaks valikut. Ma teen tööd, mis mulle meeldib. On väljakutseid, on saavutatud tulemusi - nagu olekski kõike piisavalt. Ja ma arvan, et võin öelda, et ma olen õnnelik inimene, sest tegelen alaga, mida armastan. Igal pikemal puhkehetkel kipuvad aga asjad muutuma. Mul tekib aega meisterdamiseks ja ma mõtlen, et miks see vahe ometi nii pikaks on veninud...


Olen lugenud palju inimestest, kes teevad oma elus tööalaselt täieliku kannapöörde. Kas nad on tüdinud sellest, mis neil on praegu või nad pole kunagi oma senist tööd armastanudki? Või on neist mõnel olnud hinges ka kahtlus, et tegelikult on enamuse ajast kõik hästi, aga süda ütleb vahel midagi muud?
Ja ma arvan, et ma ei ole naiivne uskumaks, et kuskil mujal on rohi rohelisem.
Kuidas siis ikkagi tunda ära see, mida sa teha tahad, milles sa rohkem kohal oled, kui valikud tundvad nii võrdsed?

Kommentaarid