jõulud: jäätisepulkadest põder

Sobivate jõulukaunistuste otsimisel mõtlesin endale järgimiseks kaks kriteeriumit: dekoratsioonid peaksid olema pigem pisikesed, aga konkreetsed (et ei võtaks enda alla kogu vaba seinapinda) või kui on suured, siis neutraalsetes toonides (pigem mustvalged). Kuna mulle on alati meeldinud igasugused pärjad ustel, siis pidi midagi sellelaadset ka meile tulema. Esimene katsetus traditsiooniliste okstega läks aia taha, sest kuuse alumisest oksast tehtu hakkas hirmsal kombel okkaid ajama ning tuli juba täna välja viia. Seega tuli võtta appi puit teisel moel.


Pinterestis on mulle silma hakanud erinevad lahendused, mida saaks teha jäätisepulkadest. Kui andsin valida Atsile, kas meile saab seina peale lumehelves või põder, tuli vastus vägagi kiiresti. Edasine läks juba kerge vaevaga. Tuli leida vaid piisav kogus jäätisepulkasid (minul läks kokku 32 tükki), superliim ning veidi värvi.



Joonistasin omale mustandeid mitmest erinevast põdrast, keda võiks nurgeliste joontega ette kujutada. Kui pulgad paigas, pidi need kokku liimima. Mina lisasin kuivamise ajaks kogu kujutisele raskuseks raamatuid, et ühenduskohad võimalikult kindlalt koos püsiks.


Et põdrakujutis valgelt seinalt selgemini välja paistaks, segasin sinisest, mustast ja hallist akrüülvärvist kokku tooni, mis sarnanes köögiseinal kasutatuga. Kui värv kuiv, jäi üle kogu asi seinale riputada. Otsustasin, et hoolimata superliimist on minu konstruktsioon siiski veidi ebastabiilne, et see ainult paela külge panna. Seega sai viiest kohast kinnitatud põder nätsuga (või ma ei teagi, mis selle õige nimetus on).
Tulemus jäi selline nagu lootsin - konkreetne ja pilkupüüdev. Mõnele ehk vähe jõululik, kuid meie elamisse ja mustvalgete jõuluehete juurde just hästi passiv.



Muide, Pinterestist leiab igasuguseid toredaid jäätisepulkadest tehtud asju. Minu lemmikud on nooled, lumehelbed, meekärg ja kell.

Kommentaarid