plaanimajandus.

Nagu eile lubatud, siis jätkan võimaluste tutvustamist, mida uue aasta märkmikusse lisada või niisama seinale plaanipidamiseks panna.


Ükski algus ei saaks olla ju lubaduste, ootuste, eesmärkide või lihtsalt soovideta. Mul on viimased kolm-neli aastat kombeks vastavalt aastaarvu lõpule sobiv kogus asju kirja panna. 15 eesmärki 2015.aastaks ei kõla ju palju!? Nii saate ka teie teha (kui see tee veel käimata). Ja aja jooksul on hea rida lõpetada linnukesega, kui ootus täitunud või ennast ületatud.


Nagu te aru olete saanud, siis meil on pärast poolt aastat oma kodus elamist endiselt väga aktuaalsed kõikvõimalikud koduprojektid. Et neist miski kindlasti ei ununeks, siis tegin märkmiku tarvis ka lehekülje ideede jaoks. Kodu väiksemateks osadeks jagades on kergem säärasena asju hoomata ja ette võtta.



Aastas on ikka ja jälle tähtpäevi ning sündmuseid, mida planeerida ning see meeldib mulle hullupööra. Sageli hakkasid mul mingid ideed kuhjuma juba varakult - mida lauale panna, kuidas kaunistada, milliste tegevustega õhtut sisustada, mida kinkida või kingiks saada. Alatihti juhtus aga see, et mu vana pea ei pidanud kõiki mõtteid enam meeles või kippusid lehetükid, millel märkmed, haihtuma. Seepärast tegin kõikide meie pere jaoks oluliste ja tähistamisväärsete tähtpäevade (vastlapäev, vabariigi aastapäev, paastumaarjapäev, munadepühad, emadepäev, jaanipäev, isadepäev, jõulud, aastavahetus) kohta omad lehed. Sekka ka näiteks soolaleivapidu ning kolm erinevat lehte sünnipäevadest. (Allalaadimiseks on mõistagi nimed ära kustutatud.)



Mõtlesin pikalt, milliste asjade jäädvustamist ja dokumenteerimist pean vajalikuks. On olnud aastaid, kui mu arvutisse on tekkinud nimekirju loetud raamatutest, vaadatud filmidest, nähtud etendustest ja külastatud näitustest. Filmide üleskirjutamise olen üle viinud IMDB-sse hindamise näol, teisi tuleb aga veidi harvem ette, seega kipuvad need üldiselt meelde jääma. Ja kui ununevad, siis tuleb lihtsalt korrata. 
Kõige päevakajalisem jälgimine käib meil loomulikult Mirdi kasvamise ja arengu osas. Ja kuigi Mirdi tegemistest on mul valmimas omaette meisterdus, siis on hea jooksvalt uusi oskusi või esimesi sõnu kuhugi kiiresti kirja panna. 


Lisaks olen allalaaditavate failide hulka pannud ühe reisiplaanide kohta ja kolm varianti lisalehtedest, mida saate ise pealkirjastada.

Kõik failid on endiselt kättesaadavad SIIN. Failid on A4 formaadis ning sobivad printimiseks kõigis samade proportsioonidega väiksemates suurustes ka (A5, A6). Ühes failis on kirjas siis lingiviited lehekülgedele, kust olen pilte kasutanud.
Kui teil tekib küsimusi millegi kohta või märkate viga, andke julgelt märku. Samuti võite saata mulle pilte oma valminud märkmikest või plaanide kasutamisest.

Head kasutamist!

Kommentaarid

  1. Juhul kui olete nõus jagama, siis missuguse programmiga te need märkmikulehed kujundasite/tegite?

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ikka olen nõus jagama. Minu oskused piirduvad hetkel Adobe Photoshopiga (CS5), seega said lehed ka sellega tehtud. Kui tahta kujundada, siis on kindlasti paremaid ja selleks sobilikumaid programme. Ma aga alles alustan nendega tutvumist :)

      Kustuta

Postita kommentaar