kus on tahe, on ka võimalused.

tüüpiline kevadpuhastuse tuhin on käes. ja ilm ka soodne - selline mõnusalt pilvine. meenutab sügist. oeh, ma ikka armastan nii väga sügist. aga et aeg-ajalt sellised ilmad ka kevadeti, võib see teiseks lemmikuks saada :) tegelikult avastasin ma üks päev postimehest ühe vahva tähelepaneku. annan teile ka siis lugeda:

Tänane (28.märts 2008) "saatuslik" päev peaks meelde jääma kõigile, kes on kunagi lugenud raamatut "Pipi Pikksukk". Kui täna 63 aastat tagasi poleks legendaarne Rootsi lastekirjanik Astrid Lindgren kõnniteel õnnetult libastunud ja seetõttu pikemaks ajaks voodiravile jäänud, siis kes teab, ehk poleks seda raamatut kunagi sündinud. Lindgren on hiljem tunnistanud, et hakkas Pipi - lugusid kirjutama igavuse peletamiseks. Kahe kuu möödudes kinkis naine raamatu käsikirja oma tütrele Karinile kümnendaks sünnipäevaks. Seejärel pakkus ta seda kirjastajale ning nii saigi alguse tema aastakümnete pikkune lennukas lastekirjanikukarjäär.
----------------------------------------------------------------------
selle jutu peale tuleb mul meelde, et olin väiksena veendunud, et Astrid Lindgren on eestlane, nagu seda mu kujutlustes oli ka Tina Turner...

Kommentaarid