kosmikute ja metsatöllu kontsert oli väga hea. ma poleks isegi osanud sellist mulle meeldivust eelnevalt arvata. kuigi kosmikud oleksid võinud ka teha enne ühislugu ühe lisaloo, näiteks "Sünnipäeva", mille puhul ma olin pisut pettunud, et nad selle välja jätsid. ja "Iga reklaamtahvli taga" meeldib mulle soome keelse vaheosaga rohkem. aga muidu, see, kuidas nad suhtlesid publikuga, see oli minu jaoks midagi siirast. väga tavaline on näha, kuidas küll bänd vahetab paar lauset, kuid on selle juures äärmiselt üleolev. eile seda polnud. ja publiku seisukohast on väga kihvt, et on võimalik otse lavalt nänni saada :) metsatöllul oli väga mõnus lava. meenutas mulle oma tossu ja leekidega ürgsust, millegi pärast Islandit. hea oli seista lõpus varemetesse sisse viivas ukseavas tuule käes ja kuulata seda ürgsust.

Kommentaarid