mõtlesin, et kirjutan paarist filmist jälle. seekord lühidalt.

just my luck - suhteliselt mõttetu film. aga vähemalt olid mõningad ilusad riided osatäitjatel : )

memoirs of a geisha - hea. tõeliselt hea. näitlejatööd, kostüümid, muusika, lugu. kõik, kõik. tõeliselt avaldas mulle muljet see, et oldi kinni peetud raamatust, millele film tugines. kui keegi pole lugenud, siis soovitan sedagi. lugu ise ei pruugi olla mitte midagi erilist, kuid minu jaoks, selles kultuuris on see eksootika. mu ema on pärast Jaapanis käimist pikemat aega rääkinud sellest, kuidas ta silmad nö avanesid selle reisiga. kuidas ta õppis hindama nende kultuuri ja neid inimesi selle põhjal, millised nad on oma kodus mitte selle järgi, millised on nad turistidena fotoaparaadid käes. kui ma olin selle filmi ära näinud, siis tekkis minulgi mingi kihk sinna minna ja näha neid tavasid, mis ühte rahvast suudavad nii eristatavaks ja kokkuhoidvaks teha. 

saw 3 - rõve nagu ka eelmistel kordadel. aga jätkuvalt väljapeetud. kuigi mõningates kohtades olen sunnitud pea ära keerama, on seda siiski huvitav vaadata. 

the last kiss - algus tundus olevat pigem selline igava võitu. ja etteaimatav ja lihtsakoeline. aga mida lõpu poole jõudis, seda rohkem mulle meeldima hakkas. kuigi peab tunnistama, et Zack Braffi vaadates ei suuda ma unustada "Kollanokkasid". ja lõpu oleks võinud jätta siiski lahtisemaks.

hard candy - väga hea. atsi arvates jäid mõningad kohad / teod küll veidi selgusetuks ja mõistetamatuks, kuid minu meelest oli just piisavalt öeldud. ja intiimsust andis lisaks teemale ja teostusele juurde veel väikene (5 - liikmeline) näitlejate seltskond. Ellen Page on vägevalt veenev.

miss potter - ilus lugu ja ilusad inimesed ilusates kohtades. ma arvan, et see film on neile, kellele meeldivad muinasjutud ja kellele meeldis film "Finding Neverland", mis on minu üks lemmikuid.

Kommentaarid