väikesuur linn.

Kirjutasin Atsile eile, et oleme Rosarios, mis on kuidagi mõnusalt hubane ja kompaktne. Suur oli mu üllatus, kui avastasin, et tegelikult on tegu Argentiina suuruselt kolmanda linnaga. Säh mulle!
Rosario on eelkõige tuntud kolme Argentiinale tähtsa asja ja inimese sünni pärast: nende lipp, Che Guevara ja Lionel Messi. Esimese nö monumenti käisime ka üleeile uudistamas.


Monument pole ainult üks sammas, nagu minu pildilt paistab, vaid tegu on mitmest väljakust koosneva paigaga. Just seal toimub laupäevaõhtul vabaõhu tantsuetendus, kus ka meie võõrustaja Imanol tantsib. Seepärast otsustasime jääda siia kauemaks. Mulle see sobib, sest Rosario asub ilusa jõe ääres ning ülekõige armastan ma vee lähedust!


Üleeile avanes meil võimalus külastada ka Imanoli ühte kooli, kus ta folkloorset tantsu õpib. See oli lihtsalt uskumatult mõnus paik, selline mida ainult telekast olen näinud. Koridorid / läbikäidavad ruumid viisid järjest erinevatesse siseõuedesse, kus tudengid harjutasid muusikat ja tantsu. Maja ise oli mõnusalt räämas, kuid täidetud mingi erilise auraga. Minu jaoks ideaalne õpikeskkond. (Kahjuks pole mul sellest aga pilte, sest oleksin end neid tehes tundnud eriti turistina).

Eile käisime pargis kontserdil, kus esinesid erinevate põhikoolide lastekoorid ja -orkestrid. Muusikast rohkem olin lummatud sellest, et täiesti normaalne on juua mate'd ka mahlaga. Minu jaoks ennekuulmatu, kuid kokkuvõttes täitsa hea (kuigi eelistan tavalist).



Ja lõpetuseks mõni pilt ka meie peatumispaigast.



Avastasin, et kuna keegi teine peale minu pilte ei tee, siis pole ma ise sattunud ühegi peale. Seepärast tuli see viga iseendal parandada ning siit väikene lehvitus Argentiinast!


Kommentaarid