keerud.

Iga aasta lõpp toob endaga justkui mingi näilise lõpetatuse ning uue alguse - kõikvõimalike lubaduste andmise ja soovide ütlemise. Miks aga ei võiks selliste asjadega tegeleda igapäevaselt? Kui ma tunnen, et just nüüd oleks õige aeg alustada millegi uuega või tuua muudatus oma ellu, miks oodata sellega uue aastani, kuu alguseni või esmaspäevani? 
Ma ei usu, et inimene saab alustada oma elu otsast peale, nö puhtalt lehelt, jättes kõik vana. Küll ma usun, et meie iga elatud hetk moodustab mingisuguse keerdude kogumi, milles on koht nii läbikogetul kui uutel kogemustel. Olematuks olevat muuta ju ei saa, küll saab oskuslikult mälestustes kanda kõige väärtuslikumat.

Ühed nähtavad keerud valmisid ka sügisel, kui tegin omale peavõru. Kantaval kujul mul seda ülespildistada ei õnnestunudki, ehk õnnestub seda kanda aga õnnelikul, kes minu koti sisu endale sai

Lõika kangast välja pikk riba. Mina kasutasin selleks vana seeliku äärt. Tee ribale algusesse sõlm sisse ning hakka näppude vahel pikemat osa keerutades seda ümber sõlme keerama.

Aeg-ajalt kinnita keerud nõelaga, et need lahti ei libiseks. Viimane ots keera nupu tagumisele küljele. Tagumise külje võid niidi ja nõelaga ühtlasemaks kohendada.

Lõika vilditud kangast välja tükk, millega katta nupu tagumine külg. Vali sobiv pael või kumm, millest tahad peaehet teha. Mõõda see paraja pikkusega ning õmble kinni. Seejärel kinnita kangakeerdudest nupp selle külge.


Kommentaarid