kuidas ma Pariisis postkaarti käisin otsimas.

Mulle nii meeldib lugeda raamatuid, mille peatükkide pealkirjad algavad sõnaga "kuidas". Tavaliselt on terve see osa juttu millestki muust, ent lõpuks jõuab autor seigani, mis on pannud teda kogu lugu sääraselt nimetama. Minu sissekanne nii huvitav pole, aga tore oli seda sõnastada sellisena! Kuigi Pariisis postkaarti otsimas käisin küll.
Aasta alguses on minu jaoks üks toredamaid tegevusi uue kalendermärkmiku täitmine. Juba kolm aastat olen läinud teed, et kaaned teen ise. Kui kanga ettekujutus oli mul koheselt olemas, siis pildiga oli kehvem lugu. Otsisin seda õiget nii poest kui oma väljalõigetevarudest - ei miskit! Et töö mind ootamatult Prantsusmaale viis, otsustasin kasutada seda võimalust ja panna seniks kalendri valmimise ootele.

Eriliselt sombune Pariis, mille õhus oli siiski tunda kevadet!

Veidi pettunud sealses postkaardivalikus, tulin ma siiski paari variandiga koju tagasi. Veidi lõikamist, kleepimist, mõõtmist ja õmblemist ning minu kaante valmimine leidis lõpplahenduse.






2010.aasta märkmik
2011.aasta märkmik

Kommentaarid