sekundite lugemine.

Tänased piksemürinad meenutasid, kui väga ma seda kõike kardan. Kui mulle üldjuhul tundub naljakas, kuidas inimesed hüsteeriliselt kiljuma hakkavad ja pagevad herilase saabudes või hiiri nähes, siis samasugune hirm (kuid hääletu) on mul nahas, kui olen äikese ajal toas. Selles olukorras ei olegi mingit loogikat - tunnen end palju paremini palja taeva all kui toas varjudes.
Pärast sähvatust loen kahepidise ärevusega sekundeid. Loodan nii väga, et see tegelik sündmustik on kuskil kilomeetrite (ja parem, kui lausa kümnete) kaugusel! Arvan, et see hirm sai alguse lapsepõlves juhtunust, mida tegelikult vist polegi olnud. Saan aru, et mu jutt on jällegi ebaloogiline, aga millegipärast mäletan, et oleksime justkui olnud mitmekesi maal vanavanaema juures, kui äkitselt algas äikesetorm. Mäletan veel, kuidas ma magasin kahe kokku lükatud tugitooli peal, kui korraga nägin aknast, kuidas välk lõi heinamaal elektriposti. See pilt on küllaltki selge ja ma ei mõista siiani, kuidas seda ei saa olla eksisteerinud.

Mõned nädalad tagasi tööl olles ei osanud ma midagi peale hakata sellise ilmaga. Sõber soovitas, et pangu ma silmaklapid ette ja tropid kõrva. Loll jutt suures kartuses, kuid kasulik mõte kuskile mälusoppi pista - ühed ilusad silmaklapid või unemask kuluvad daamile ära ju küll! Mõeldud, tehtud.

Lõika paberist välja maski šabloon, võid selle suuruse määrata näiteks oma päikeseprillide järgi. Seejärel lõika samasugused kujundid välja nii kummalegi poolele minevast kangast kui ka vahele jäävast viltriidest.

Mõõda paraja pikkusega kumm ja kinnita see paari pistega kummaltki poolt maski kanga ja viltriide vahele. Seejärel võid traageldada kinni kõik ääred, et tükid üksteise peal liikuma ei hakkaks. Viimasena kandi maski ääred paelaga ning õmble need masinaga kinni.

Ja kõik iluune tegemiseks vajalik ongi olemas! (Aitäh ka mu kaunitele testijatele, Eilile ja Märtenile!) 

Ilmselgelt sattusin ma meisterdamisega hoogu...


Hiljem internetis tuulama hakates leidsin ka teistsuguse õpetuse, mis oli samavõrd tuhinat tekitav.

Kommentaarid