pannkoogipühapäevad.

Pühapäevane pannkookide küpsetamine on meie peres küllaltki uus nähtus. Lapsepõlvest ma ei mäleta, et just kindlal nädalapäeval oleks seda toimunud. Ja üleüldsegi tehti meil neid pigem ahjus. Kui mõned aastad tagasi Mariliis rääkis, et neil igal pühapäeval saab pannkooke, siis tekkis mul küsimus, et miks meil siis ei võiks samuti olla!? Aga oh häda, ometi leidus minu näol inimene, kes armastas mõtet pannkoogipühapäevadest, kuid mitte neid ise.


Ühel päeval juhtusin aga nägema Nigella saadet, kus ta valmistas pannkooke täiesti kuival pannil. See äratas piisavat huvi järele proovimiseks. Mulle meeldis ka see, et kõik kuivained saab suuremas koguses valmis segada eelnevalt ja nii on pühapäevahommikune jant väiksem. Mõeldud, tehtud. Meie oleme rahul, aga mu vend näiteks arvab, et need maitsevad nagu näriks pappi...


Pannkoogijahu jaoks sega kõik järgnevad asjad omavahel kokku:

600g nisujahu
3 sl küpsetuspulbrit
2 tl söögisoodat
1 tl soola
40 g vanillisuhkrut


Taigna valmistamiseks võta:

250 ml pannkoogijahu
250 ml piima
1 muna
1 sl sulatatud võid

Sega kõik koostisosad omavahel. Prae kuumal õlita pannil seni kuni pannkookide pinnale tekivad mullikesed, siis keera teine külg. Kuldpruunid pannkoogid saad siis, kui lased neil kummaltki poolt pannil küpseda umbes ühe minuti. Minu lemmikud maitsevad kreeka jogurti, vaarikatoormoosi ja vahtrasiirupiga.


Kommentaarid

  1. Sinu postitused toovad alati mõnusa uue hingamise. Nüüd on hea hakata kevadet ootama ja miks ka mitte jälle ise millegi kallal nokitsema.
    Ja õige, homme on pannkoogihommik! :)

    VastaKustuta
  2. Aitäh, Mariliis! Ka mul on hea meel tagasisidet kuulda :)
    Muide, tuhinaist tuleb võtta viimast, nad on sama kiired kaduma kui tekkisid.

    VastaKustuta

Postita kommentaar