jõulud: ootus

Ma ei tea, mis sel aastal on teisiti, aga nii kui esimene lumi nädalajagu tagasi maha tuli, tekkis mul automaatselt jõuluootus. Ise ka imestan. Tavaliselt väldin ma novembris poode ning kõikvõimalikke ettevalmistusi, et mitte seda tunnet pühade-eelselt ära kaotada. Ehk on asi selles, et see saab olema esimene jõuluaeg meie oma kodus või ootan topelt ka kõike Mirdi eest. Igatahes, pean oma niigi halle ajurakke vaevama nüüdsest küsimustega, kuidas tasuks kodu kaunistada. Täielik pseudoprobleem, ma tean!


Eelmisel aastal läksin võimalikult lihtsat ja liigselt ilustamata teed. Meie tühjadel suure toa seintel mõjusid puuoksa külge kinnitatud klaasist munad vägagi armsalt ja samas elegantselt. Sel aastal aga tuleb läheneda hoopis teiste nurkade alt, sest meie uues kodus pole vist ühtegi neljakandilist seina. Rohked katusekalded ei anna just liigselt ruumi, millega mängida. Seega, kas kellelgi teist on kogemust või mõtteid, milliselt kaunistada jõuludel katusekorterit või kuidas leidlikult kuuse tuppa asetamisesse läheneda? Ootan väga teie mõtteid!

Ma ei tea, kuidas teil, aga ma olen küll lummatud, et lumi jälle maas on!
P.S. Detsembris on mul plaanis veel nii mõnigi jõuluteemaline postitus, seega olge valvel.

Kommentaarid