köögis: veiselihakaste

Pühapäeva lõpetamiseks sobib hästi üks meie pere talviseid lemmikretsepte - veiselihakaste. Ma võtsin pikalt aega enne, kui seda ise hakkasin valmistama. Ju tundus, et ma ei suuda luua nii ehedalt neid maitseid, mida ma ema köögis pakutust olen tundnud. Kuigi endiselt on tema tehtu parem, olen jõudnud vist päris lähedale.


veiseliha
soola
pipart
peterselli
rosinaid
majoneesi

Koguseid ei ole ma selle retsepti puhul jälginud kunagi, sest kõik ju sõltub eelistustest, sööjate arvust ja poti suurusest.


Lõika veiseliha õhukesteks viiludeks. Aseta viilud kihiti potti. Iga kiht maitsesta soola ja pipraga ning vahele lisa peterselli ja rosinaid. Kõige lõpuks pane maitseks juurde ka paar tervet sibulat. Kaas peale ja 200 kraadi juures ahju. Küpseta vähemalt 1,5 tundi.


Selle aja peale on tekkinud poti põhja leem. Sega juurde maitse järgi majoneesi. Vajadusel võid lisada ka veidi vett. Pane pott umbes 10ks minutiks tagasi ahju.


Serveeri mõne oma lemmiklisandiga. Nii lihtne see veiselihakastme valmistamine ongi. Üks lihtsamaid, ent maitsvamaid.


Kommentaarid