inspireeriv: esik

Ma vaatan, et ma koostan peaaegu kõiki koduga seotud inspiratsioonitahvleid lähtuvalt ideaalpildist ning mitte tegelikkusest. Nii on ka esiku puhul – kui päriselt on meie korteri siseukse esine imepisike ja pigem süngevõitu, siis unistuste piltides on seal rohkelt valgust (nagu igal pool mujalgi võiks olla!) ja ruumi. Sellises kohas saaks kõiki ideid rakendada nii, et need üksteise otsa kuhjatud poleks. Ja kui esialgu tundus mulle, et mis koht see esik ikka nii väga on, et seda kuidagi eriliselt sättima peaks, siis tegelikult leiab ikka rohkelt mõtteid, mida kõike saaks teha. Minu täisulikus esikus oleks ilmselt rohkem värve, detailide ja ka võõbatud ukse näol, sest koju sisenemine ja sealt väljumine peab olema ikka rõõmus ning erinevad toonid aitavad seda tunnet minu arvates eriti hästi tekitada. Kuigi meie praegune nurk on üpriski piiratud alaga ning enamjaolt on kõik juba paigas, siis mõneks detailiks ja värvidemänguks on siiski veel ruumi. Eks ma pean hakkama selle üle lihtsalt nüüd pead murdma!
  


Kommentaarid