"ja võitja on" ning üks teine uudis

Tundub, et ma olen teid sootuks unustanud, aga see pole teps mitte nii! Kingiloosi tulemuste teatamine ei muutu loodetavasti sellest, et ma seda lubatust väikese ajalise nihkega teen. Sest tegelikult on mul lohutuseks pakkuda üks väike uudis ka - ja etteruttavalt olgu öeldud, et ma pole ei rase ega ikka veel ei hakka abielluma.

Niisiis, tegelikult on mind hetkel elu (st töö) toonud sootuks teise Euroopa ossa, Itaaliasse. Kes on minu varasemaid postitusi kunagistelt ametialastelt reisidelt lugenud, peaks teadma, et siinne programm on ääretult tihe. Tahaks öelda, et "vara üles, hilja voodi", aga ma ei ole kindel, mis selle tagajärjel majja tuuakse. Seega lihtsalt suurest huvist valdkonna ja armastusest võõraste kultuuride vastu, tuleb rabada tööd ning näpistada aega blogi kirjutamiseks hoopis öötundidest. Aga mitte ainult sellest ei tahtnud ma rääkida.

Kui ma korraks sellise pigem elulise postitusega juba välja tulin, siis ka jätkan samal lainel. Nimelt sadas suvel mulle sülle üks põnev pakkumine, millistest juba ei saa ära öelda, eks!? Ja sellesse seiklusesse (ma lihtsalt pean seda nii nimetama, sest kirega tehtud asju ei saa ju ometi tööks pidada!) ei tormanud ma üksnes iseenda, vaid ka kõigi teie pärast. Ühesõnaga, alates eilsest võib leida poelettidelt Nipiraamatu oktoobrinumbri, milles sees 19 meisterdust, mis võiksid köita neid, kes ikka ja jälle ka siia ajaveebi oma tee leiavad ning keda ma võib-olla olen suutnud pisukese meisterdamispisikuga nakatada!


Ja kui kõik hästi läheb, siis ei jää see ainult ühekordseks ettevõtmiseks. Nii ma siis maadlen siin veidi ajaga ja püüan veidi paremini oma tegemisi organiseerida ning leida tihemini neid hetki, mil ka siinsetel veergudel ideid jagada. Aga nagu blogimine on minu jaoks rõõm, siis ei saa ma seda teha kohustusest, vaid samuti hetkedel, mil valmisolek selleks on õige. Ning uskuge - jagada mul ühtteist ka on, isegi rohkete meisterdamiste kõrvalt ajakirja jaoks. (Ma loodan, et Itaalias olles tuleb vähemalt tuhin mõneks reisipostitusekski, aga eks näis!)

Aga nüüd on küll aeg seal maal, et kuulutada välja kingiloosi võitja. Mul on hea meel, et vähemalt seitse inimest on nii julged, et minuga kohtuda. Niisiis võtsin sel korral appi arvuti, kes teatas mulle, et võitja on (trummipõrinat, palun!) Laura!

True Random Number Generator  5Powered by RANDOM.ORG

Nüüd ma siis hakkan kohe Lauraga kokku leppima ühte töötuba ja kohvijoomist, kõik teised võivad aga huvi korral lugeda Nipiraamatust isetehtud saapaläikest, marmori toomisest ja loomisest koju, lihtsatest vaibategemise õpetustest või sellest, kuidas vanast vihmavarjust saab tumba! Ja kõike seda vaid seniks, kuni ma ka siin millegagi jälle lagedale tulen. Ciao belle!

Kommentaarid

  1. Hei, Laura!
    Kas sel aastal teeb Köömes samuti märkmikke? See märkmik, mille detsembris ostsin, on nimelt mu elu parim. Lõpuks ometi olen leidnud formaadi, mis sobib mulle 100%. Loodan väga, et jätkate. Onju? :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tere, Saara! Mul on nii hea meel seda kuulda! Plaan on uus Köömes peagi kokku panna küll, ühtlasi teha ka pisikesed muudatused. Aitäh selle tõuke eest, peabki asja kärmelt käsile võtma :)

      Kustuta
  2. Ma juba ootan kohtumist oma uue märkmikuga. See esimene tutvumine on alati nii eriline - valid oma parimad pastakad, teed tassi kohvi ja alustad lehitsemist. Kõik on nii uus ja paljulubav...

    VastaKustuta

Postita kommentaar